.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شكايت از امام جمعه بابل به دادگاه ويژه روحانيت

در پي سخنان حجت السلام روحاني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان بابل شكوائيه اي از سوي سازمان جهاد و كشاورزي تنظيم و به دادگاه وي‍ژه روحانيت استان ارسال گرديد .كه نسخه اي از آن در اختيار سايت شمال نيوز قرار گرفت.

رياست محترم دادگاه ويژه روحانيت استان مازندران

شاكي : سازمان جهاد كشاورزي استان مازندران به آدرس : ساري – خ آزادي – جنب پارك آفتاب – ساختمان شماره يك سازمان جهاد كشاورزي استان مازندران

متشكي عنه : حاج شيخ مجتبي (حسن) روحاني امام جمعه بابل

موضوع اتهام : اهانت و افترا و هتك حرمت به رياست سازمان

با سلام :
احتراماً ؛ به استحضار مي‌رساند متشكي عنه با مشخصات فوق در مورّخ 28/4/87 با نطق در تريبون عمومي نماز جمعه شهرستان بابل با انتساب اتهامات ناروا دائر بر تبعيض آميز بودن اقدامات سازمان – رفتار خائنانه ، خيانت و جنايت و ... به رياست سازمان اهانت و هتك حرمت نموده است و از طرفي با نطق مزبور در مورد تشويش اذهان عمومي و تحريك مردم اقدام نموده است لذا موافق قوانين و مقررات جاري بالاخص مواد 697 – 698 قانون مجازات اسلامي – تعزيرات ضمن صدور حكم بر اعاده حيثيت ، تعقيب و مجازات متشكي عنه مورد استدعاست .

رونوشت به :
- حضرت آيت ا... رازيني رياست محترم دادگاه ويژه روحانيت كشور به انضمام تصاوير پيوست جهت استحضار .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1387
واقعا جای تاسف دارد که ما طاقت شنیدن حرفهای واقعی را نداریم.
سازمان جهاد کشاورزی چطور به خودش اجازه می دهد که چنین اقدامی علیه فرزند نماینده سابق ولی فقیه صورت دهد.
مگر ایشان جز حرف درست چه گفته است؟
اگر گفته های سازمان جهادکشاورزی درست باشد گه نیست،انها در جهت توسعه کشاورزی در مازندران چه کار مثبتی انجام دادند؟
مگر غیر از این است که هر روز شاهد از بین رفتن زمین و کشاورزی در مازندران هستیم.
اقدام مثبت شما در جهت توسعه کشاورزی چه بوده است؟
اقدام مثبت شما در جهت عدم تغییر کاربری زمینهای کشاورزی چه بوده است؟
در جهت تثبیت قیمت محصولات کشاورزی چه اقدام مثبتی انجام داده اید؟
به اندازه حقوقی که از بیت المال می گیرید ،آیا همان مقدار به احوالات مردم رسیدگی می کنید؟
آیا شنیدن حرف های سنجیده و به حق امام جمعه محترم شهرستان بابل اینقدر برای شما سنگین بود؟
اگر به امورات مردم خوب رسیدگی کنید و بودجه های صادره از وزارت خانه ها را درست مصرف کنید و در اموال دولتی حیف ومیل نکنید و اگر از امکانات دولتی مصارف شخصی نکنید واگر.....
دیگر ان کس را که از حساب پاک است از محاسبه چه باک است.
شما هتک حرمت را در چه می دانید؟
اگر نماینده مجلس و یا امام جمعه یک شهر از شما انتقاد نکند پس انتظار دارین مردم عادی از شما انتقاد کنند؟
امام جمعه از شما انتقاد کرد ،اینجوری جوابش را دادید وای به حال مردم عادی.
نا شناس 31 تير 1387
شماها هم اگر شفاف سازی کنید بد نیست چرا که باید نظرات خانندگان را بیاورید در غیر این شما هم با سانسور افکار عموی را به باد مسخره می گیرید.
خواهشا نظرات افراد احترام بگذارید.
نا شناس 31 تير 1387
با سلام آخه یکی نیست بگه بابا این پولها را چه کردید،دنیا برعکس شده که از دست امام جمعه شکایت میکنند وای بر ملت که سخنگوی ملت باید به خاطر بی عرضگی بعضی مسولین محاکمه بشن. اگریک امام جمعه می گوید دلیل براین نیست دیگران با او موافق نیستند و نمی گویند بلکه اتحاد در شرع مقدس تا کید شده ولا غیر البته یک پیشنهاد هم برای امام جمعه بابل دارم وآن اینکه از این تریبون به مسائل عبادی بپردازند بهتر است و مسائل این چنینی با مسولین بالاتر گزارش شود تا اصلاح شوند نه مرتد. ع ر
مازندرانی 30 تير 1387
واقعا تاسف آور است ک یک روحانی که ردای مقدس روحانیت را به تن کرده بخودش اجازه می دهد که با سو استفاده از این لباس مقدس به دیگران هتاکی کند و انها را با واژگانی که حتی در استفاده از آنها برای غیر مسلمان نیز باید احتیاط کرد چه برسد به مسلمان مورد خطاب قرار دهد.
آقای روحانی این لباس حرمت دارد مردم به این لباس احترام می گذارند با این سخنان تفرقه بر انگیز مردم مسلمان را تحریک نکنید و خود را دلسوز حوزه خود معری نکنید.اگر قرار به دفاع از حق و حقوق است شما وظیفه دفاع از جمیع مسلمین را دارید بواسطه پوشیدن ردای روحانیت نه مردم یک حوزه!
ما باید خیلی احتیاط بکنیم تا خدای ناکرده حرفها و عملکرد ما رنگ و بوی غیر خدایی بگیرد و مردم نسبت به لباس مقدس روحانیت خدای ناکرده بدبین شوند.چرا که ما در تاریخ اسلام بکرات این موارد را مشاهده کردیم و دیدیم که منصب خلافت بعد از رسول که منصبی مقدس بوده چطور با روی کار آمدن بعضی ها دچار خدشه شد و با روی کار آمدن قران ناطق امیر المومنین علی (ع) چگونه قداست پیدا کرد پس خیلی باید مواظب باشیم که همین لباس مقدس هم ما را گول نزد و باعث شود که خدای ناکرده به هر که با ما نبود بتازیم و او را آماج حملات خود قرار دهیم تا بنوعی به عزت دنیوی نزد عده ای خاص دست یابیم.
خداوند رحمان و رحیم انشاالله همه ما را به راه راست هدایت فرماید و از شر نفس اماره دور بدارد. آمین یا رب العالمین
نا شناس 31 تير 1387
با سلام
نھ ھمین لباس زیباست نشان آدمیت
مگر قرار است ھركس كھ در جایگاھی و لباسی است ھر چھ خواست بگوید و اذھان را نا آرام كند و ان گاھ بگوییم كھ وا اسفا اسلام از دست رفت.
اتفاقا اسلام از دست آنانی ضربھ خوردھ است كھ اینگونھ از مقام و جایگاھ خود سوء استفادھ می كنند و خود را از ھرگونھ پیگیردی مصون می دانند.
البتھ نمی خواھم از ھیچ یك از طرفین دعوا طرفداری كنم ولی با عنابت بھ آنچھ كھ دوستان نگاشتھ اند بھ نظر بی انصافی است حال كھ امام جمعھ ای از تریبون مقدس نمازجمعھ برای بیان ذھنیات درست یا غلط شخصی و ناسیونالیستی خود استفادھ می كند، طرف دیگر حتی نتواند بھ محكمھ ای شكایت ببرد كھ لااقل فردی عادل و عاقل قضاوت نماید.
كجای این كار اشكال دارد؟
بیایید از این دگم نگری ھا دست بردارید و اینگونھ تیشھ بھ ریشھ اسلام عزیز نزنیم.
بگذارید دادگاھی صالحھ و مقدس بھ این مسائل رسیدگی كند و مشخص شود كھ اشكال از كیست و چھ كسی دروغ می گوید.
از ھوچی گری و مصادر بھ مطلوب دست بردارید كھ ھم بھ دین ضربھ می زند و ھم بھ شخصیت و كرامت نفس خودتان.
نا شناس 31 تير 1387
جناب آقای روحانی شما که دم از تبعیض و بی عدالتی میزنید و با متهم قرار دادن دیگران مبنی بر اینکه با اعمال نا حقی در قبال کشاورزان بابل از تخصیص ناعادلانه بودجه شکایت میکنید آیا رفتار و عملکرد مدیران بابلی را که در منصب های استانی خدمت!!!!! میکنند نمیبینید. یقینا اطلاع دارید. وای بر شما ها که بعنوان روحانی چنین نگاه نسبت به مسائل دارید.اگر چنین است که شما نسبت به یک کوتاهی یا قصور چنین عکس العمل ناشایست که در خور شان روحانیت نیست انجام می دهید مردم و ائمه ی جمعه ی شهر های دیگر استان تا کنون میبایست هزاران بار دست به اعتراض میزدند. خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت فرماید
حامد 31 تير 1387
مطمئن باشید هیج اقدامی علیه امام جمعه بابل انجام نمیشه. این سازمان جهاد کشاورزی هم دلش خوشه ها... شکایت از کی ؟ پیش کی ؟
نا شناس 31 تير 1387
عزیزان بدانید در درگیری بین روحانی و غیر روحانی حتماً روحانی برنده است
با وجود اعتقاد راسخ به روحانیت بر این عقیده هستم که سازمان جهاد مازندران اقدام به یک کار سمبلیک و تبلیغاتی کرده است و شکایت خود را پیگیری نخواهد کرد. دادگاه ویژه روحانیت نیز با وجود همه کارهای مثبتی که در طول بعد از انقلاب انجام داده در این گونه موارد رفتار کدخدا منشی را به نفع طرف روحانی در پیش خواهد گرفت. اما عزیزان بدانید که اگر حدود هر قشری معلوم نباشد، امکان مدیریت امور به طور صحیح به وجود نخواهد آمد. بررسی کنید که مدیران ضعیف برای بقاء خود چقدر به همین اقشار امتیازات ناحق می دهند که به افراد عادی نمی دهند. چقدر افراد نزدیک به ائمه جماعت و تعدادی از روحانیون از امتیازات و رانت های ویژه استفاده می کنند. چقدر از همین تغییر کاربری اراضی استفاده های عجیب و میلیاردی نمودند که یا مستقیماً وابسته به همین ائمه جمعه بودند و یا به واسطه رابطه یکی بده صدتا بستان به آقایان نزدیک شده و از قدرت جایگاه آنها سوء استفاده کرده و با تحت فشار قرار دادن مسئولان به مقصود نائل آمدند. واقعاً کسی هست این مسائل را پیگیری کند و ببیند دامن کدامیک آلوده نیست؟
سیاوش کلاه بدوش 1 مرداد 1387
خدا عاقبت اقا را بخیر کند یواش یواش کفن خودت را اماده کن!!! یک نفر به خودش جرات داد تا از دست یک روحانی انهم فرزند روحانی!!!شاکی باشه!!! اآوخ!!!!!قربان جرات بی نام ونشانت یا تو!!!رنگ!!!ما رارنگی نکنی؟؟تورنگ عزیز!!!
نا شناس 2 مرداد 1387
قابل توجه همه آنانی که مخالف با حاج آقا روحانی هسند:
در زمان حکومت محمد رضا شاه، حضرت امام خمینی چگونه با سخنان قهارانه خود بنیان حکومت پهلوی را برچیدند؟ یادتان رفته؟ در جایی که تذکر دادن و گوشزد کردن دیگر اثری ندارد باید اینگونه سخن گفت تا گوش کر برخی مسئولین شنوا شود. ایشان همان رفتار امام با شاه را دنبال می کنن. امام شاه را خائن می نامید. اگر شما آقایان در آن دوره بودید حتما می گفتید امام به شاه هتاکی کرده.
رفتار شما مرا به یاد شعار "جدایی دین از سیاست" میاندازد. وا اسفا که کورکورانه مسلک شاهنشاهی را دنبال می کنید. توبه کنید و به نهضت حضرت امام خمینی برگردید.
استاد مازندرانی
نا شناس 16 تير 1389
هرچيزيجاي دارد اگرشاكي بود بايد ازراه قانوني اقدام مي كرد نه اينكه در تريبون جار بزند واتهام به ديگران وارد كند آيا اين سو استفاده ازجايگاهش نبود.
ali rahimi 8 آبان 1390
در يك حكومت عدل يك يك شهروند مسيحي مي تواند از نفر اول مملكت از نظر جايگاه و مقام شكايت كند و حق خود را بستاند.البته نمي خواهم پيشابيش قضاوت كنم ولي اميدوارم به عدل قضاوت شود و نتيجه هم اطلاع رساني شود.مويد باشيد ( منظورم اينه كه نه غرب زده و نه عرب زده بلكه ايراني باشيد )
بینام 28 آبان 1390
امام جمعه شهر ما هم که فقط این طرف اونطرف دست فک و فامیلشو بند میکنه جالب اینه که یه عده دیگه رو بدبخت می کنند که جای یکی دیگه رو باز کنند با اینام که نمیشه در افتاد کسی زورش نمیرسه خودشون قاضین.
کی میشه امام زمان بیاد !!!!!!!!!!!!اللهم عجل لولیک الفرج
مازندراني 23 خرداد 1391
كاش آن دوست محترم هم ولايتي ام ميفرمودند كه مديران بابلي چه هيزم تري به ايشان و مردم استان فروختند تا كي ميخواهيد به اين بازي بابلي و ساروي و غربي و شرقي استان خاتمه بدهيد بنده در تهران ساكنم و ميبينم كه ديگر اقوام چگونه به كمك هم ميآيند و از استان خود دفاع ميكنند و ما مازندرانيها هنوز ... اين تخصيص بودجه مركز استان نه تنها داد شيخ حسن روحاني را در آورد بلكه سالهاست اكثر شهرهاي استان گرفتار اين مسئله اند به جاي حسادت و غرور خدا را در نظر داشته باشيم تا با وجداني راحت سر بر بالين بگذاريم حال اهل هر شهر كه باشيم.
بابلیمه بچه بندپی 22 آذر 1395
اقای روحانی...ما پشتت هستیم... اینقدر بگو تا رسوا شن.... ظاهر عمر حقیقت خیلی خیلی تلخه........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.